המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד

המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד

המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד ניתוח הרמת חזה הוא הליך שיכול לשפר את מראה השדיים שלך על ידי הרמה. ניתוח זה נעשה באמצעות חתכים בעור מעל העטרה שלך (האזור הפיגמנטי סביב הפטמה) ומתחת לצלעות התחתונות שלך. מטרת ניתוח הרמת חזה היא להסיר עודפי עור ושומן מהשדיים, ולעצב אותם מחדש לצורה צעירה יותר ומלאת חיים. לאחר ניתוח הרמת חזה, המנתח שלך עשוי גם להמליץ לך ללבוש חזייה תומכת למשך תקופה. ניתוח הרמת חזה נחשב להליך בטוח, אך כמו כל ניתוח, תמיד קיים סיכון לסיבוכים. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי ניתוח הרמת חזה או כל היבט אחר של הניתוח הקרוב שלך, אנא צור קשר עם הצוות שלנו במרפאת קליבלנד. מהם היתרונות של ניתוח הרמת חזה? היתרונות של ניתוח הרמת חזה כוללים: מראה משופר. לאחר ניתוח הרמת חזה, השדיים שלך עשויים להיראות צעירים יותר ועליזים יותר. לאחר ניתוח הרמת חזה, השדיים שלך עשויים להיראות צעירים יותר ועליזים יותר. נוחות משופרת. חזייה תומכת לאחר ניתוח הרמת חזה יכולה לעזור לשפר את הנוחות והתחושה הכללית שלך במהלך פעילויות יומיומיות. חזייה תומכת לאחר ניתוח הרמת חזה יכולה לעזור לשפר את הנוחות והתחושה הכללית שלך במהלך פעילויות יומיומיות. סיכון מופחת לכאב לאחר ניתוח. ניתוח הרמת חזה הוא הליך אמבולטורי הנחשב בדרך כלל להליך בסיכון נמוך, מה שעשוי להפחית את הסיכוי לחוות כאב לאחר הניתוח. ניתוח הרמת חזה הוא הליך אמבולטורי הנחשב בדרך כלל להליך בסיכון נמוך, מה שעשוי להפחית את הסיכוי לחוות כאב לאחר הניתוח. זמן ריפוי מהיר יותר. ניתוח הרמת חזה דורש בדרך כלל פחות זמן לריפוי מאשר הליכים אחרים כגון שאיבת שומן או ניתוח בטן (ירידה במשקל). מהם הסיכונים הכרוכים בניתוח הרמת חזה? ישנם כמה סיכונים הקשורים לניתוח הרמת חזה, כולל: סיכונים הקשורים להרדמה (כגון תחושת עצבנות או סחרחורת לאחר ההליך).

מהי הרמת חזה?

הרמת חזה היא ניתוח שמסיר עודפי עור ושומן מאזור החזה. אם אינך מרוצה מהגודל או הצורה שלך, הרמת חזה עשויה להיות הפתרון המושלם עבורך. למה לבחור בהרמת חזה? ישנן מספר סיבות מדוע הרמת חזה עשויה להיות אופציה טובה עבורך. יש נשים שמרגישות שהשדיים שלהן קטנים מדי או נפולים, בעוד שאחרות פשוט רוצות לגרום לחזה שלהן להיראות עליז ועליז יותר. הרמת חזה יכולה גם לעזור לשפר את היציבה ואת המראה הכללי. איך הרמת חזה עובדת? הרמת חזה מתבצעת כניתוח חוץ תחת הרדמה מקומית. במהלך הניתוח מסיר המנתח עודפי עור ושומן מאזור החזה, מה שעלול לגרום לעיתים לשיפור בגודל ובצורה של השדיים. בהתאם למטרות שלך, נהלים נוספים כגון הגדלת חזה (הגדלת חזה) או הקטנת חזה (הסרת שומן) עשויים להיות מומלצים גם על ידי המנתח שלך.

מהם הסוגים השונים של ניתוח הרמת חזה?

ישנם שלושה סוגים של ניתוח הרמת חזה: כריתת שד מסורתית, כריתת שד רדיקלית שונה והגדלת חזה. לכל הליך יש יתרונות ומגבלות משלו. הנה מבט מקרוב על כל אחד מהם: כריתת השד המסורתית מסירה את כל רקמת השד מתחת לפטמה, כולל העטרה (העיגול הכהה סביב הפטמה). זהו הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח הרמת חזה. כריתת השד הרדיקלית המותאמת מסירה רק את התאים הסרטניים וכמה רקמות שומן שמסביב, ומשאירה מעט רקמת שד מאחור. זהו ניתוח נרחב יותר מכריתת שד מסורתית, אך הוא מציע גמישות ושליטה רבה יותר על התוצאה. -הליך הגדלת חזה מחליף רקמת שד חסרה או לא מספקת בחומרים מלאכותיים (כגון סיליקון) או אלמנטים טבעיים (כגון שתלים). זהו הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח הרמת חזה באמריקה.

איך הרמת חזה עובדת?

המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד הרמת חזה היא הליך כירורגי שמסיר עודפי עור ורקמות שומן מהשדיים. זה יכול לשפר את מראה השדיים על ידי יצירת מראה טבעי יותר עם קווי מתאר. הרמת חזה יכולה להיעשות על השד השמאלי או הימני והיא נעשית בדרך כלל כסדרה של ניתוחים קטנים לאורך מספר שבועות או חודשים. במהלך הרמת חזה, המנתח שלך יבצע תחילה חתך בעור החזה שלך ממש מתחת לצווארך. זה יאפשר להם לראות ולהסיר עודפי עור ושומן מהשדיים שלך. הם עשויים גם להשתמש בשאיבת שומן (נקראת גם הסרת שומן) כדי להסיר שומן נוסף מסביב לשדיים. לאחר הסרת העור והשומן העודפים, הם יתפרו את החתך. ישנם סוגים רבים ושונים של הרמת חזה, לכל אחד יתרונות וסיכונים משלו. כמה אפשרויות נפוצות כוללות: טכניקת הפחתת הפטמה-אריולה (NAR) היא אופציה פופולרית עבור נשים שרוצות הרמה צנועה אך אינן רוצות להיכנס מתחת לשריר או לעצבים ב-reolas שלהן (העיגולים הכהים סביב הפטמות). זה נעשה בדרך כלל כסדרה של שלושה ניתוחים במשך כשישה שבועות.

לאחר הניתוח: ייעוץ למטופלים

לאחר ניתוח חזה, מטופלות רבות חשות תחושת הקלה והתרגשות. אבל יש גם כמה חששות נפוצים לאחר הניתוח שהמטופלים צריכים להיות מודעים אליהם. להלן ארבעה טיפים להתאוששות מניתוח הרמת חזה:
  1. מנוחה היא המפתח. אל תמהרו לקום ולהסתובב ברגע שתשתחררו מבית החולים. ייתכן שהמנתח שלך הזהיר אותך על כך, אבל גם אם אתה מרגיש בשל, לקחת את זה בקלות בימים הראשונים שלאחר הניתוח הוא רעיון טוב. תזדקק לזמן כדי להחלים ולהתאושש כראוי.
  2. שתו הרבה נוזלים. זה חשוב במיוחד לאחר הניתוח מכיוון שהגוף שלך ישחרר הרבה נוזלים ומלח. הקפד לשתות הרבה נוזלים לפני ואחרי הניתוח, במיוחד אם אתה חווה כאב או אי נוחות. שאל את הרופא שלך אילו סוגי נוזלים הם הטובים ביותר עבורך. הימנע מאלכוהול, קפאין, מזון חריף ומוצרי חלב בימים הראשונים לאחר הניתוח.
  3. קח איבופרופן או משככי כאבים אחרים כפי שנקבע על ידי הרופא שלך. איבופרופן יכול לעזור להקל על כאבים ונפיחות בתקופה שלאחר הניתוח, ואצטמינופן.

סוגי ניתוחי הרמת חזה

המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד ישנם כמה סוגים של ניתוח הרמת חזה: מסטופקסי, השעיה לקפל תת-שדי והשעיה לפטמה. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו, לכן חשוב לדון בהם עם המנתח שלך לפני קבלת החלטה. Mastopexy הוא הסוג הנפוץ ביותר של ניתוח הרמת חזה וכולל הסרת עודפי עור ושומן מהשדיים באמצעות שאיבת שומן או לייזר CO2. הליך זה בדרך כלל מוצלח ביותר כאשר הוא מבוצע על נשים בעלות חזה שטוח יחסית. השעיה לקפל תת-שדי כרוכה בהרמת דופן בית החזה על ידי החדרת מוטות לבלוטות החלב מתחת לשדיים. הליך זה קשה יותר לביצוע מאשר מסטופקסי ועשוי להיות סביר יותר לגרום להצטלקות. השעיית פטמות היא הליך זעיר פולשני המשתמש ברצועות עור קטנות כדי להשעות את הפטמות מהאזור העיגול (העיגול הכהה סביב הפטמה). ניתן להשתמש בטכניקה זו לבד או בשילוב עם הליכי הרמת חזה אחרים.

איך עובד ניתוח הרמת חזה?

ניתוח הרמת חזה הוא הליך המשמש לשיפור מראה השדיים על ידי הרמתם ועיצובם מחדש. הניתוח מבוצע בהרדמה כללית ואורך בדרך כלל כשעתיים. במהלך הניתוח, המנתח מסיר עודפי עור ושומן מסביב לשדיים, ויוצר משטח חלק יותר. זה יכול לגרום למראה סימטרי יותר, כמו גם להגדלת הגודל והנפח.

אחרי הניתוח

לאחר ניתוח הרמת חזה, אתה עלול להרגיש אי נוחות וכאב קל. עם זאת, אלה בדרך כלל מתונים וצריכים להגיע לשיא במהלך הימים הראשונים ולאחר מכן להתפוגג בהדרגה. רוב החולים מדווחים על תחושת שיפור ניכר תוך שבוע או שבועיים לאחר הניתוח. בינתיים, חשוב לטפל בעצמך החדש לאחר הניתוח עם מנוחה, שקיות קרח ואיבופרופן לפי הצורך.

טיפים לשחזור

המדריך שלך לניתוח הרמת חזה: מה זה ואיך זה עובד כשזה מגיע לניתוח חזה, נשים רבות עצבניות. אבל אל תדאג, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על ההתאוששות שלך לאחר הניתוח. הנה כמה טיפים שיעזרו להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר:
  1. עקבו בקפידה אחר הוראות הרופא. אם יש לך שאלות, שאל אותן לפני שאתה נכנס מתחת לסכין.
  2. קח הרבה נוזלים ונוח כמה שאפשר. אתה עלול להרגיש קצת כואב ועייף, אבל הקפד לקחת את זה בקלות בימים הראשונים שלאחר הניתוח.
  3. הימנע מהרמת דבר כבד לפחות שישה שבועות לאחר הניתוח. זה כולל ילדים ומשקל הריון, מכיוון ששרירי השד שלך יהיו חלשים יותר בשלב זה.
  4. שמור את הנקזים במקומם עד שלא יהיה בהם צורך יותר, מה שאמור להיות בתוך ארבעה עד שישה שבועות. אם אתה חווה אי נוחות או זיהום, פנה מיד למנתח שלך.
  5. לסיום, אל תשכח לשלוח כרטיסי תודה ופרחים! הם מהווים דרך מצוינת להראות את הערכתך לכל מה שהמנתח והצוות עשו עבורך.

מסקנה

ניתוח הרמת חזה הוא הליך המחזיר את הסימטריה ואת קווי המתאר לשדיים על ידי הסרת עודפי עור ושומן מסביב לפטמות, העטרה ועצם החזה. זהו ניתוח פופולרי מכיוון שהוא יכול לשפר את מראה השדיים ולהפוך אותם לנוח יותר ללבוש. גם ניתוח הרמת חזה נחשב לניתוח בטוח עם סיכון מינימלי לסיבוכים.   https://naturalbeauty.co.il/?p=1243&feed_id=810

Comments

Popular posts from this blog

האם יש דרך להיפטר מכתמי שמש אחת ולתמיד באמצעות טיפולים טבעיים?

מהו ספריי שיער הטוב ביותר לנשים